Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik morgen naar #NorthSeaJazz ga, mag ik daar dan fotograferen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn strikte regels zoals je al kon lezen.
Ik behoor tot degene die namens een aantal tijdschriften foto's mag maken, maar ik weet uit ervaring dat kleinere camera's gewoon mogen.
Veel plezier morgen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het antwoord. Naar het bleek, werd er niet zo nauw gekeken als de camera binnen proporties was, dus een beschaafde lens op een beschaafde spiegelreflex was geen probleem, dus geen 500mm telelens op een 1Ds body...

Andere antwoorden (1)

Dit stond op hun site:



Veel muziekliefhebbers die naar het North Sea Jazz Festival
komen, zouden het liefst al hun favoriete artiesten met hun eigen camera willen vastleggen. Leuk voor thuis, leuk voor later en voor het nageslacht, dat begrijpen we maar al te goed. Toch is een waarschuwing hier op zijn plaats: niet iedere artiest stelt het op prijs om tijdens een concert geflitst te worden vanuit het publiek. De festivalorganisatie ontvangt ieder jaar vele verzoeken om erop toe te zien dat dit niet gebeurt. Daarom voeren we het volgende camerabeleid: alleen geaccrediteerde persfotografen mogen professionele camera’s meenemen en foto- of filmopnamen maken tijdens het festival. Andere opnameapparatuur en camera's met afneembare lens zijn niet toegestaan. Festivalbezoekers mogen wel kleinbeeldcamera’s meenemen naar het festival.

Tot morgen!

:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding