een korstje op je tepel is dat normaal?

ik ben 13 en onder me borst zit een korstje ofzo, is dat normaal ? ^^

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

ja dat is niet erg misschien heb je een klein wondje gehad zonder dat je het wist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan, maar voor de zekerheid gewoon even langs de huisarts gaan. En niet hier dokteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ precies
Als je je er zorgen om maakt, laat je even aan de huisarts zien, die is de enige, die jou echt kan geruststellen. Doen dus !!