Nee, want dit kun je overal doen zonder dat er iets voor nodig is en het kan altijd met een echte activiteit worden gecombineerd. Het vergt geen inspanning maar gaat vrijwel vanzelf. Om te kunnen gamen, tekenen of breien heb je bepaalde materialen nodig en moet je je inzetten om het daadwerkelijk te doen.
. . .
Bezigheid is een toestand van inspanning. Dat kan werk betreffen, een hobby of een karweitje. Wie bezig is doet ergens wat mee om een bepaald resultaat te bereiken. Ik neurie niet om mijn stembanden te trainen, maar omdat ik een deuntje hoor of in mijn hoofd heb waar ik zin heb om mee in te stemmen.
Toegevoegd op 26 mei 2022 14:25: bron, tekst
Amadea
een jaar geleden
Ja, bewust neuriën is een belangrijke bezigheid. Deze techniek helpt de stembanden te strekken, je gezichtsspieren te ontspannen en de ademhaling te verbeteren. Het ontwikkelt ook je vocale resonantie en toonkwaliteit.
Onderzoek heeft aangetoond dat het stress vermindert, de slaap verbetert en de hartslag en bloeddruk verlaagt.
.
Van Dale
bezigheid: datgene waarmee je bezig bent. Dat kan dus neuriën zijn.
SimonV
een jaar geleden