Hoe lang na het zetten van een tattoo mag je weer zelf-bruiner mouse gebruiken?

Mijn tattoo-artiest had het over 2 maanden wachten tot je weer zelfbruiner mag gebruiken. Ik heb mijn tattoo nu een maand geleden gezet en de bovenste huidlaag lijkt al volledig genezen. Ik snap niet helemaal waarom ik dan nog en maand zou moeten wachten.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Overig
2.6K
crispy
2 jaar geleden
Ik zou het niet op internet aan vreemden vragen, ik zou het aan een tattoo expert vragen.
Inekez1
2 jaar geleden
... bovenste huidlaag lijkt volledig genezen...
Dat is dus alleen de bovenste huidlaag. En het lijkt genezen, maar is het misschien nog niet, zeker de onderliggende huidlagen zijn nog te gevoelig.
Zelfbruiner smeer je wel OP de huid, maar het trekt er ook IN. Gewoon even wachten dus.

Antwoorden (1)

Volgens een andere expert moet je twee tot vier weken wachten.
Ikzelf zou afgaan op jouw artiest, misschien heeft hij gezien wat de gevolgen van sneller weer bruinen soms kunnen zijn.
SimonV