Bestaat er een bijnaam voor camille?

Dat niet cami is

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Overig
2.8K
Amadea
2 jaar geleden
Iemand kan elke willekeurige bijnaam krijgen. Vaak gebaseerd op een bepaalde eigenschap. Maar je bedoelt vermoedelijk hoe deze naam zou kunnen worden verkort. Mille zou kunnen (klinkt als: mie-juh), of anders Millie.

Antwoorden (1)

Camille is in Nederland een mannennaam, in Frankrijk een mannen- en vrouwennaam.
Varianten op de mannennaam zijn: Kamiel, Kamiël, Kamil, Kamillus, Millo, Mille, Mil
Varanten op de vrouwennaam zijn: Camilla, Milleke, Milly, Millie, Mil, Milette, Kamila, Mila, Milena,