Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Op basis van de door u getoonde foto zou ik zeggen dat het een VEB Haldensleben vaasje is. Meer informatie hierover vind u op de meegestuurde link
(Lees meer...)
Toegevoegd op 29 januari 2022 12:11: afbeelding
Plaatje bij antwoord
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
De vazen van jouw link hebben op de bodem alleen een nummer staan. Waar zie jij dan overeenkomst?
Dick
2 jaar geleden
Beste Amadea,
Niet alleen het nummer, ook het merkteken de gestileerde H in een cirkel komt op vazen in de link voor. Dit was het merkteken van Haldensleben. Wanneer je alle vazen aan de onderkant bekijkt zul je er op enkele dit merkteken tegenkomen.
Amadea
2 jaar geleden
Oké, bedankt. Dan plaats ik nu een plusduimpje, ter compensatie van de min van een onbekende.
Dick
2 jaar geleden
Beste Amadea,
Ik vind die duimpjes niet zo belangrijk, maar bedankt! Heb ondertussen het vaasje zelf ook gevonden, maar ik kan maar één afbeelding in mijn antwoord plaatsen. Dus heb ik de onderkant maar getoond. Deze staat ook in de link.
SimonV
2 jaar geleden
Je kunt hier meerdere afbeeldingen onder elkaar zetten en plaatsen als één afbeelding:
https://www.imgonline.com.ua/eng/combine-two-images-into-one.php
Dick
2 jaar geleden
@SimonV Dank u wel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding