Wie weet hoe dit nummer heet, met de tekst "not gone away the one that you know"?

De tekst is een beetje : not gone away the one that you know
Of the think that you know

2 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Antoni
2 jaar geleden
Uit welk jaar is het nummer ongeveer, denk je? Van wat voor genre is het nummer?
LosWestrik
2 jaar geleden
Euhm ja tis wel vgm uit de jaren 19 En t genre is gw rustig Nummer
Antoni
2 jaar geleden
Lisa Stansfield - All Around the World? Been around the world and I, I, I
I can't find my baby
I don't know when, I don't know why
Why he's gone away
And I don't know where he can be, my baby
But I'm gonna find him
Antoni
2 jaar geleden
Zie en luister (!) https://www.youtube.com/watch?v=JVuuatjHGnY.
LosWestrik
2 jaar geleden
Nee helaas niet
LosWestrik
2 jaar geleden
T nummer kan ook wel een beetje pop zijn trwens er zit wel een lekker ritme in dat wel
Antoni
2 jaar geleden
Keane - Somewhere Only We Know? https://www.youtube.com/watch?v=Oextk-If8HQ
Amadea
2 jaar geleden
Wordt het door een man, vrouw of groep gezongen?
LosWestrik
2 jaar geleden
Door een vrouw
Antoni
2 jaar geleden
Keane is dus ook niet het antwoord. Jammer!
Amadea
2 jaar geleden
Welke periode bedoel je met "de jaren 19", LosWestrik?
LosWestrik
2 jaar geleden
Euhm Rond 1900 meer weet ik niet
Amadea
2 jaar geleden
Om welk muziekgenre gaat het dan? De vraag blijft bijzonder vaag. Rond 1900 waren er nog nauwelijks opnamemogelijkheden...
LosWestrik
2 jaar geleden
Het sou denk ik ergens vanaf 1945 zijn geweest dat het werd gemaakt een beetje met die tijd moet u beetje rekening houden En t genre is gw rustig en wel met een beetje ritme erin dus ja hopelijk heeft u hier wat aan Het werd gezongen door een vrouw
Het begin van t nummer is hoog en in t refrein is de toon wat lager Hopelijk weet u nu wat meer

Antwoorden (1)

Nu er uiteindelijk wat meer bruikbare informatie is gekomen kom ik op de volgende suggestie om welk lied het zou kunnen gaan:
"You'll never know" van Vera Lynn.
Amadea
2 jaar geleden
LosWestrik
2 jaar geleden
Heeft nog wat meer ideeën want dit wat u stuurde is t helaas niet:'( Alle suggeties wat u denkt dat t zou kunnen zijn
Is welkom