Het goedkoopste land is Bulgarije, waar een pakje maar 2,6 euro kost, minder dan een vierde dan wat je in de UK betaalt. Net iets duurder zijn Litouwen, Kroatië, Polen en Letland.

Het grote prijsverschil komt door het verschil in accijnzen.
fremar
2 jaar geleden
Abcde
2 jaar geleden
Dit artikel geplaatst op 27-09-2017, de prijs kan/zal? daarom anders zijn dan hier genoemd.