Hoe krijg je roze kleur uit jeansbroek?

Mijn mama heeft een roze tshirt en mijn jeansbroek samen gewassen en nu staat deze broek vol met roze plekken.. echt jammer want dit was mijn lievelingsbroek. Gaat de roze kleur er nog uit en zoja hoe doe ik dit het beste?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je krijgt de kleur er waarschijnlijk niet meer uit.
Je kunt wel met textielverf de hele broek een 'nieuwe' kleur geven.
2 jaar geleden
SingingCoyote13
2 jaar geleden
ja klopt met textiel verf en wat zout met het kledingstuk in de wasmachine op hoog aantal graden wassen werkt echt bij verkleurde kleding en zelfs katoenen jassen. heb dit zelf bij een aantal broeken en een oude jas gedaan. wel na afloop de wasmachine nog een keer leeg op 90 graden laten draaien.