Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat mag ik vragen als vergoeding voor zorg paarden en huis?

Ik ben gevraagd door vreemde mensen (via mijn moeder haar werk) om 3 weken in huis te gaan oppassen voor hond, kat en twee paarden. Die moeten iedere dag naar buiten en iedere dag stal schoonmaken. Ik zie dit overigens niet als vakantie, want ik zit daar alleen en ik moet ook nog naar school. Ik kan daardoor eigenlijk zelf niet werken, 3 dagen per week.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor zuiver het uitmesten van stallen betaalde ik in het verleden 35 EUR per maand per paard bij een pensionstal. Maar de dieren ook moeten voeren en de hond - waarschijnlijk - uitlaten (?) Misschien 7- 10 EUR per dag?

Voor mij zou het bedrag wel afhangen van je leeftijd en ervaring. En ook het enthousiasme. Uit de beschrijving proef ik dat je twijfelt of je dit wilt.. En bij zoveel twijfels zou ik het persoonlijk niet doen. Bij dieren moet je er rekening mee houden dat er altijd extra en bijzondere zorg nodig kan zijn. En als je dat niet leuk vind begin er dan niet aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding