Kan ik nog groeien als jongen van 16 jaar als beide ouders nu (iets) langer zijn dan ik nu ben?

Ik ben een jongen van 16 jaar en 176cm
Mijn moeder is 177cm en mijn vader is 181cm

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Als je weet hoe groot je ouders zijn dan weet je ook een beetje hoe lang je zelf zal worden. Kleine ouders krijgen kleine kinderen en grote ouders grote kinderen. Hoe groot je uiteindelijk wordt, is grotendeels erfelijk bepaald. Maar het ligt ook aan wat je eet, of je genoeg slaapt en hoe gezond je verder bent. De meeste mensen worden uiteindelijk iets groter dan hun ouders.
fremar