Bestaan er ruimtes die je voor korte tijd kunt huren voor een interview?

Regisseurs van een campagne willen mij binnenkort interviewen. Ze willen dit bij mij thuis doen alleen, is dit niet mogelijk omdat er bij mij meerdere mensen aanwezig zijn en dat zou storend zijn. De campagne(inclusief het interview duren ongeveer 2 uur). Nou hoop ik dus, dat er ruimtes bestaan waar je tegen betaling het kunt afhuren voor een korte tijdsbestek.

2 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Utrecht
2 jaar geleden
Grotere hotels verhuren zalen; deze kan je ook voor een paar uur (dagdeel) huren.
Dus een Van der Valk, Bilderberg, Golden Tulip, etc. bieden allemaal vergaderarrangementen. Bijv.
https://hotelgorinchem.nl/meetings-events/
https://www.goldentulip.com/nl-nl/seminars-evenementen/
SentWierda
2 jaar geleden
Hotels zijn voor dit doel (= een alternatief voor thuis) nogal prijzig. Probeer eens een kleine ruimte in een wijkcentrum of een dorpshuis.
Antoni
2 jaar geleden
Ik zou de campagne-mensen vragen of zij niet een oplossing weten. Die vraag krijgen ze vast vaker, en zij kunnen de kosten misschien beter dragen.
Ritsuka
2 jaar geleden
Ruimte in wijkcentrum is een goed idee

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan. Ga eens kijken bij aanbieders van flexwerkplekken, die zijn ook relatief goedkoop tov hotels en andere congresaanbieders. Seat2meet is een bekende maar bepaald niet de enige.