Kan ik mijn nieuwe mobielhoesje inspuiten met waterafstotende spray zoals je met schoenen doet?

Ik had een kunstleren mobielhoesje (portemonnee) besteld en vandaag ontvangen. Ik dacht dat het van glad kunstleer was dat je makkelijk kunt afnemen, maar het is een soort van skai kunstleer. Ik vroeg me af of ik deze kan inspuiten met waterafstotende spray om hem langer mooi en schoon te laten.
Wie heeft ervaring hiermee?

2 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat zou kunnen. De lang aanhoudende, onzichtbare en ademende beschermlaag stoot vocht, vuil en vettigheid af, maakt het materiaal eenvoudig te reinigen en voorkomt doorgaans de vorming van vlekken.
SimonV