Als ik in het trappenhuis loop hoor ik op 1 bepaalde plek een zacht piepje. Wat kan dit zijn?

Ik hoor het sinds een paar weken. Mijn bezoek had het ook gehoord. Ik heb er geen last van maar ben benieuwd wat het kan zijn.
Bij de buitendeur hangt een camera, Verder hangen er geen camera's. Dus dat kan niet de oorzaak zijn.

3 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

De batterij in de branddetectie die moet vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar eer is geen branddetectie in ons trappenhuis.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Indien er een lift is ,kan het ook de branddetectie bovenaan in het schachthoofd van de lift zijn, en deze kan je nergens niet zien.
Mvg
Aimé
Pieterke
3 jaar geleden
We hebben ook geen lift aimeeTJE. De flat is maar 3 etages hoog.