Wie weet wat dit koperen, handgemaakte voorwerp van 56 cm is?

Koper, met de hand gemaakt.
Inclusief dopje 56 hoog en 17 breed.
40 jaar geleden op een antiekveiling gekocht.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (2)

Het zou een wierookbrander kunnen zijn.
Toegevoegd op 26 december 2020 09:05: bron
Plaatje bij antwoord
SimonV
3 jaar geleden
Ik zie grote overeenkomsten met deze Marokkaanse incense burners:
https://www.liveauctioneers.com/item/79804702_pair-large-moroccan-pierced-brass-incense-burners
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Dat antwoord is toch al gegeven?
Amadea
3 jaar geleden
Als daar een betere afbeelding bij zou staan misschien wel. Maar nu wordt er een link gegeven waarop véél grotere overeenkomst te zien is en daarmee wordt het aannemelijk dat het om een Marokkaanse wierookbrander gaat.