Is dit ergens slecht voor? (zie toelichting)

Stel dat ik het volgende wil gaan doen: http://www.wackyuses.com/experiments/friedmarbles.htm
Is dat ergens slecht voor, bijvoorbeeld voor de pan, of kan ik gewoon lekker met mijn oude verzameling knikkers gaan klooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dat is gewoon een experimentje, wat je zonder risico kan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige waar dit slecht voor kan zijn is voor de knikkers want die komen dus niet ongeschonden uit de strijd. Maar ja....daar gaat het nu juist om. Dus ga maar lekker klooien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een actie van een kunstenaar. Binnenin de knikkers gaat het glas ""werken"" en dat geeft dan een leuk effect.
Het is nergens slecht voor en goed, in zoverre, dat het leuk is om naar te kijken, hoe je knikkers opleuken!

Heb jij je knikkers nog? ik heb ze weggegeven toen ik 12 was, en knikkeren niet meer leuk vond.