wat is een goede leeftijd om te zoenen?

Weet jij het antwoord?

/2500

aan zoenen is geen leeftijd gebonden! zelfs de allerkleinste zie je wel eens zoenen met elkaar.. zoenen is leeftijdloos dus..

wanneer je er klaar voor bent. en wanneer het moment daar is,dat verschilt dus per persoon per leeftijd.gemiddeld word de eerste kus rond een jaar of 12 gegeven. maar das dus maar een gemiddelde.

Bronnen:
tina

Zoenen is voor al de leeftijden.Maar als je het heel intiem bedoelt(tongen b.v.)denk ik 14 a 15 jaar.

Als baby mag je al zoenen,,al zijn het nog alleen maar je familieleden,ik mag het nog steeds,maar helaas ook nog maar mijn familieleden.Jonge meisjes/vrouwen willen dat niet meer met zo'n ouwe knar.

Nou, zo rond de brugklas, 2e klas van het voortgezet onderwijs lijkt me een aardige indicatie. Op de basisschool horen kinderen nog te spelen en zich druk te maken over barbies, knikkers en dat soort dingen. Zoenen, dat is voor later, als je groter bent en je kunt er zo lang mee doorgaan als je wilt!

Zoenen is niet leeftijd gebonden. Kleine kinderen worden door jan en alleman Niet alle kinderen vinden dat fijn. Het intieme zoenen kan vanaf het moment dat idee van een tongzoen niet meer smerig aandoet. Dat is voor iedereen anders maar ga er vanuit dat een persoon dat zelf vanuit gevoelservaring of driften dit wil doen. Dit is meestal vanaf een jaar of 14. Sommigen zijn beduidend ouder. Intiem zoenen om het, als ervaring maar gehad te hebben, is geen goede drijfveer en sterk af te raden.

41!

Zodra je elkaar liefhebt....

De gemiddelde leeftijd waarop Nederlanders voor het eerst zoenen is 13 jaar.

Als je er zelf klaar voor ben ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100