Er is een pakje bij mij verkeerd bezorgd. Het is in Amsterdam ipv Heemskerk. Ik heb een postcode, maar hoe vind ik het telefoonnummer?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Dat kun je o.a. hier opzoeken:https://www.telefoonnummerzoeken.net/zoeken-op-postcode
Op internet staan nog meer sites waar je het telefoonnummer via de postcode op kunt zoeken.
Persoon moet dan wel aangemeld staan.
En als het niet lukt het tel. nr. te vinden het pakketje retour afzender sturen
Of als het pakketje door de brievenbus kan gewoon weer in een post.nl bus doen. De juiste plaatsnaam staat er immers op.
Toegevoegd op 05 september 2020 16:36: tekst
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
De link geeft alleen telefoonnummers van een bedrijf. Uit de vraag blijkt niet dat het om een bedrijf gaat.
SentWierda
3 jaar geleden
Tegenwoordig gaat het, vrees ik, niet meer lukken om veel mensen te achterhalen. Nog niet zo lang geleden gebruikte ik vaak enkele websites die in elke straat bijna iedereen wisten op te sporen. Maar die websites zijn nu uit de lucht.
Pieterke
3 jaar geleden
Je hebt gelijk SentWierda, het bedrijf geeft alleen tel. nrs. van bedrijven en zelfs dat lukt niet optimaal heb ik gemerkt.
Pieterke
3 jaar geleden
Ik heb deze site net uitgeprobeerd met mijn eigen gegevens en die site werkt nog wel. https://www.zoekenbel.nl/adres.asp?zoekop=B
SentWierda
3 jaar geleden
Tja, deze site werkt nog wel. Lijkt heel fraai, maar stelt niets voor.
De site vermeldt niet de situatie van nu maar van 1995....
Ik heb een steekproef gehouden: de straat waar ik woon. Ik stuitte op vele winkeliers in een winkelcentrum bij mij in de straat. Dat winkelcentrum is twintig jaar geleden afgebroken.