Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hou ik 's nachts mijn kussentje tussen de knieën?

Om zere knieën te ver komen, heb ik in de nacht een kussen er tussen. Maar hoe hoe ik deze op de plaats?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Misschien helpt dit: Koop een rol verbandgaas bij bijv. het Kruidvat en bindt het kussen daarmee vast.
fremar
3 jaar geleden
Gebruik je de speciale kniekussen die in de handel verkrijgbaar zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je "kussentje" niet tussen de knieën blijft zitten kan je een groter kussen gebruiken dat minder makkelijk verschuift. Maten 40x40 of 50x50 kunnen te klein blijken, gebruik dan een 60x60/70 oftewel hoofdkussen. Dit blijft vast goed liggen, hoe kleiner hoe makkelijk het verschuift.
In een kussensloop scheelt het ook weer.
en het is ook wel zo fris om het kussen schoon te houden.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 04 september 2020 04:17: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Door kussentjes om je knieën te maken (net als kniebeschermers).
Een betere optie is op je rug (leren) slapen. Je doet één of twee grote kussens onder je knieën en onderbenen tot je comfortabel ligt en je hebt nooit meer last van je knieën die op elkaar liggen. Het is even oefenen, maar: succes gegarandeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Je kunt een speciaal ontworpen kniekussen hiervoor kopen. Als je zoekt op internet vind je voldoende voorbeelden en voor verschillende prijzen. Zelf gebruik ik nu ongeveer 3 maanden zo een kussen en voor mij werkt dit erg goed, ik slaap er een stuk beter door en raak de kussen in de nacht niet 'kwijt'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding