Wat moet ik in Google Maps invoeren om bij de scheepswrakken bijYerseke te komen?

als ik de coördinaten invul kent Google Maps ze niet maar misschien voer ik het niet goed in...

3 jaar geleden
in: Overig
2.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Niet alles is op google maps te vinden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat probeer je in te vullen in google maps?
Niesje1973
3 jaar geleden
Gevonden, bleken de verkeerde coordinaten te zijn.... 51.475809,4.059460
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Niesje1973, heb je hier iets aan. Zelf bij eb in het echt gaan bekijken.
https://raymsfotosite.nl/scheepswrakken-nederland/
https://waterberichtgeving.rws.nl/water-en-weer/verwachtingen-water/tabellen-hwlw/zeeuwse-wateren-48u/oosterschelde-48u

Antwoorden (1)

Volgens het Oosterschelde Wrakken-register zijn de coördinaten van het Ketelwrak:
Ketelwrak: 51° 31' 111 N 04° 02' 531 E
Het Ketelwrak is een cilinder van 20 meter lang met een doorsnede van 5 meter, dat plat op de bodem ligt. Het wrak ligt op een diepte van ongeveer 15 meter en is alleen vanaf een bootwrak te bereiken. Je kan de silo niet in, de opening aan de onderzijde is ingezakt. Wel zitten er een aantal grote gaten in de zijkant van de ketel, waardoor je toch naar binnen kunt kijken. In deze gaten kunnen flinke scholen steenbolken (steenwijting) verscholen zitten.
https://duikplaats.net/nederland/zeeland/ketelwrak
Vanaf een bootwrak te bereiken moet zijn: het wrak is alleen vanaf een boot te bereiken.
Toegevoegd op 31 augustus 2020 21:56: tekst