Waar is dit handig voor, een plastic ding in de vorm van een 6?

Dit ding heb ik ook gekregen en ze zeiden dat het een gadget is maar ik heb geen idee waar ik dit voor kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Amadea
3 jaar geleden
Aan de metalen ring kun je een sleutel vastmaken, bijvoorbeeld je fietssleutel. Dan is die sneller terug te vinden in je tas.

Antwoorden (1)

Je kunt er een deurklink mee vastpakken om een deur mee te openen en te sluiten zodat je niet besmet kunt raken van bacteriën en virussen die je anders met de hand aan zou raken.