Wanneer iemand giftige stoffen door het toilet spoelt, is deze dan persoon dat te achterhalen?

Kunnen de mensen bij de rioolwaterzuivering er achter komen vanuit welk huis het gif door het toilet is gespoeld? ( Niet dat ik het van plan ben om te doen. Ik heb trouwens niet eens giftige stoffen in mijn huis )

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (1)

Bij de rioolwaterzuivering zelf niet.Als het een unieke stof is, en er zouden restanten in de huis-afvoer zijn achtergebleven, dan is het te achterhalen, maar dat wordt wel een intensieve speurtocht.
jc54