Ik heb een braambes gegeten die naar afwasmiddel smaakte, is dat erg?

Ik was braambessen aan het eten uit een kommetje dat net afgewast is.
Er zat nog een beetje water bij en een braambes smaakte helemaal naar afwasmiddel is dit erg?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Anoniempjexx06, één braambes die nog naar het afwasmiddel smaakt, kan geen kwaad, je kunt er groot en volwassen mee worden.

Antwoorden (1)

nee, het is niet lekker, maar je wordt er niet ziek van in zo'n lage concentratie. Als dat wel het geval zou zijn, zou dat afwasmiddel niet gemaakt mogen worden.
anneliez