Is het gevaarlijk om feet pics te sturen voor geld? En waar kan Ik dat het beste op doen?

Ik vraag me af of er gevaar zit bij het versturen van feet pics. Veel mensen sturen wel eens voet foto's om geld te verdienen en ik wil dat misschien ook gaan doen. Maar wat zijn daar dan de gevaren In en waar kan Ik het dan het beste doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
98.9K
Ritsuka
4 jaar geleden
Doe het in elk geval vanaf een anoniem mailadres

Antwoorden (3)

Ja, dit is gevaarlijk.
Het lijkt er op, dat deze foto's of eindigen op porno-websites, of dat dit het startpunt is van een ingewikkeld plan om je geld af te troggelen.
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Foto's van je voeten en die komen op een sexsite zolang het enkel om voeten gaat wat is het problemen @tinus1969
tinus1969
4 jaar geleden
@ronron1212,nouja, dat moet vraagstelster weten - maar blijkbaar hebben veel mensen daar problemen mee.
Of dat gevaarlijk is ligt vooral aan de manier hoe je dit aanpakt. Bedenk je goed dat als je dit anoniem wilt doen je ook geen spoor van jezelf achter moet laten. Neem een anonieme mail en maak dan een betaalmethode aan die ook sekswerkers accepteert. Paypal waar ik eerst aan dacht is niet per se de juiste partner, misschien dat ze niet zo moeilijk doen over voeten, maar uiteindelijk kan dit natuurlijk ook als pornografisch materiaal gezien worden.
https://webcamstartup.com/getting-paid/

Trap verder niet in mooie verhalen, en ga er vanuit dat je foto's na enige tijd vast ook ergens anders verschijnen. Op zich zou je dan in theorie een rechtszaak kunnen gaan voeren, maar dat is nogal een gedoe zeker als het gaat om een buitenlandse sites, daarnaast valt er dan weer een deel van je anonimiteit weg.

Nog een paar dingen waar je wellicht rekening mee moet houden is herkenbaarheid van je huis en objecten. Als je een foto maakt met objecten in je huis, kan dat uiteindelijk zoveel informatie opleveren, zeker als je ook op sociale media deze dingen deelt onder je eigen naam, dat een en ander toch weer naar jouw persoon te herleiden zijn.

Op zich kan je contact opnemen met webcamsites en/of pornofotosites, maar je kan ook beginnen op Instagram of Facebook, maar dan zal je daar wel eerst een soort van naam/bekendheid moeten opbouwen voor je betaalde aanbiedingen zal krijgen.
4 jaar geleden
Hallo, omdat de foto's van de voeten erg moeilijk te identificeren zijn en als u liever anoniem blijft, kunt u het beste uw persoonlijke e-mailaccount niet gebruiken. Houd er rekening mee dat er veel mensen zijn die voeten hebben als fetisj en dat dit materiaal kan eindigen in pornopagina's als https://cammodelprotection.com en https://www.webcampornotube.com Alles wat we uploaden naar het internet kan voor andere doeleinden worden gebruikt.