Verdriet & vreugde en boven alles:LIEFDE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...hartstocht, is wat ik voel als ik naar dat éne meisje kijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boterhammen met kaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
komisch!
Eigenlijk vind ik dat angst en verlangen al helemaal niks met elkaar te maken hebben dus is dit rijtje ook nie goed af te maken.Als ik toch iets erbij zou moeten kiezen zou ik gaan voor geruststelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
angst en geruststelling bij elkaar? het rijtje kan makkelijk afgemaakt worden met de juiste onderliggende situatie en gevoelens...
Voldoening.

Eerst voel je angst, eenmaal er van geproefd dan verlang je naar meer, heb je meer dan ben je voldaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp geredeneerd! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heimwee

Het lijkt wel de titel van een goed boek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Angst, verlangen en 33 kleine kakapo's die nietsvermoedend vele inheemse plantensoorten met uitsterven bedreigen door het aantrekken van allerhande mensen die dit uitstervende soort komen bekijken en nietsvermoedend een compleet ecosysteem ontwrichten.'

Optie 2: 'Angst, verlangen en afgunst.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salvation.
Redding,
Verlossing.

Eerst heb je angst, je verlangt naar rust in je hoofd/lijf en tot slot heb je de verlossing en is alles weer goed! ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
"Begeerte" vind ik er ook taalkundig mooi bij klinken.
Je verlangt met angst naar iets en je wilt het hebben.
13 jaar geleden
Wanhoop.

Als dit slaat op een onzekere, ontzettend verliefde puisterige puber die het object van zijn/haar verlangen nooit durft te benaderen, dan voelt hij/zij angst, verlangen en wanhoop.

Toegevoegd na 38 seconden:
In mijn geval moet ik natuurlijk eigenlijk antwoorden met 'een handdoek'.