hoe pik je de lesbische vriendin van je ex in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het gevaar af dat ik een hoop negatieve reacties genereer : wil je nooit, ik bedoel wil je nooit meer het woord pik en lesbisch in één zin noemen. Schrik me bijna dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die obsessie duurt al lang! http://www.goeievraag.nl/vraag/behandel-lesbische-vriendin-ex.63759
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je nou helemaal van de pot gerukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met slingers.

Het beste antwoord

door rustig af te wachten wat er gebeurd als je haar wel toont dat je aanwezig bent, maar er niet te dicht bovenop gaat zitten. ze moet nog wennen aan het idee dat mannen ook best aantrekkelijke partners zijn. ze is tenslotte lesbisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dan moet je haar betere sex aanbieden,jalouzie opwekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je niet . Laat die lesbische vriendin van je ex in haar waarde. En doe nooit iemand iets aan ( zelfs je ex niet ) , wat je niet wilt dat het jou zou gebeuren. Als je dat toch doet dan zal het eens als een boemerang op je kunnen terugvallen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flirten, lieve leuke spannende smsjes of krabbels sturen, je ex en die vriendin tegen elkaar opstoken en het meisje war je op valt steunen en troost bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik er nu even van uit ga dat jij dus ( man) je vriendin bent kwijt geraakt aan een leuke meid, dan kan ik je nu wel zeggen dat deze lesbische dame hier echt niet zal intrappen. Helemaal niet al je zo ontzettend je best gaat doet om wraak te nemen. Waarschijnlijk heeft ze niet eens interesse in mannen.

Mocht ik er helemaal naast zitten, dan komt dat omdat je niet veel info hebt gegeven.
Het kan net zo goed zijn dat je zelf vrouw bent en jouw vriendin er vandoor is met een ander.

Feit blijft het is heel sneu, maar zo is het leven en laat je niet verlagen tot zulke dingen, daar heb je alleen je zelf maar mee ben ik bang, en het verwerkingsproces duurd alleen maar langer... zoek gewoon een leuke nieuwe vriend of vriendin die jou wel waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig al die minnen... moet hij of zij dan maar wraak gaan nemen door een ander te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk, ik lees eerst alle antwoorden voordat ik reageer, en jij hebt precies het antwoord gegeven dat ik ook wilde zeggen
plusje van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel :-)
Je weet op wat voor type ze valt, dus welke kleding/ make-up etc je aan kunt doen. Veel drank en een dansje kan veel losmaken.
13 jaar geleden
Ik ben ertegen om mensen te Gebruiken om je doel te bereiken, n.l. vraag op je ex.
Wees volwassen. Je ex is je ex en ga door met je leven.

En maak mij niet zo boos!

Toegevoegd na 28 seconden:
vraag is wraak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie ben je dat je denkt dat je dat kunt?
Met jouw mentaliteit ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als U een man bent,NIET.
En als U een HEER bent,zelfs niet aan denken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euhm, niet.