Hoe meld ik mij af bij de Nationale Postcode Loterij?

Hoe zeg ik op? Zonder te bellen!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Ritsuka
4 jaar geleden
Ben je lid of krijg je ongewenste post?

Antwoorden (1)

Opzeggen per post kost € 0,83 voor een postzegel.

Vermeld in uw opzeggingsbrief uw naam, adres, rekeningnummer en de lotnummers waarmee u niet verder wilt spelen
Onderteken uw brief
Stuur uw ondertekende brief naar:

Nationale Postcode Loterij
Beethovenstraat 200
1077 JZ Amsterdam

Of vul het online formulier op https://www.postcodeloterij.nl/opzeggen/opzegformulier in.

Maar realiseer je dat telefonisch opzeggen volgens de NPL zelf het snelst gaat.
Amadea
4 jaar geleden
AnnBoo8146
4 jaar geleden
Telefonisch is volgens de NPL inderdaad het snelst. Maar dat kan ook zeer frustrerend zijn, omdat de medewerker, die je aan de lijn krijgt, altijd zal proberen je over te halen om mee te blijven spelen.