Waar koop ik een elastische touw voor het sporten?

Hallo,
Ik wil graag een double end ball maken met elastische touw en tennisbal. Ik heb al veel viedeos op youtube bekeken. Alleen weet ik niet hoe ik aan de het elastische touwtje moet komen. Weet iemand misschien welk touw handig is en waar ik dit kan aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Amadea
5 jaar geleden
Zoiets?: https://www.kralenhobby.nl/c-2905869/elastiek/

Antwoorden (2)

https://www.touwbestellen.nl/touwbestellen/elastiek-shockcord/sp005385

Bij deze site kun je de dikte uitzoeken en per meter bestellen.

Indien je een andere site wilt, moet je zoeken op:
Trampolinekoord, schockcord, elastisch koord.
Dus niet op touw, maar koord.
Trouwens, dit was de enige site die het verkocht per meter. Bij andere sites moest je hele rollen afnemen.
Toegevoegd op 23 maart 2019 21:52: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor een lang stuk elastisch koord kun je soms bij een goed gesorteerde bouwmarkt terecht die het per meter verkoopt. Kun je uit de voeten met kortere stukken, koop dan een goedkope bagagespin en haal de metalen haken eraf. Bagagespin kun je ook krijgen bij een bouwmarkt, maar ook bij de Action, Hema, fietsenwinkels etc.