Dat hangt af van de overtreding en of het verbod voor bepaalde of onbepaalde tijd geldt. De overtreder zal een aangetekende brief krijgen waarin de overtreding en de bijbehorende sanctie worden toegelicht.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In dit geval was het een verbod van een half jaar. Half jaar is nu wel voorbij maar ben bang dat het in het systeem blijft.
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer het verbod nog in het systeem staat, dan zal ook de datum erin staan dat het verbod verlopen is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dus het blijft voor altijd in het systeem? Ik heb 7 jaar geleden een verbod gekregen in het ziekenhuis en vroeg me dus af of dat daadwerkelijk in het systeem blijft staan.
Amadea
5 jaar geleden
Dus je bent nu twee keer gewaarschuwd. Het lijkt mij dat ze dat in hun systeem bewaren. En dat je dus niet voor de derde keer een zelfde soort overtreding moet begaan, omdat het dan een verbod voor onbepaalde tijd zal worden. Oftewel dat je nooit meer welkom bent in dat ziekenhuis!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee 7 jaar geleden was het de eerste keer dat ik een verbod kreeg van een half jaar. Maar ben sindsdien niet meer in het ziekenhuis geweest. Ik wil een ziek persoon bezoeken maar durf niet het ziekenhuis te betreden. Ik vroeg mij af of het dan van zo lang geleden nog steeds in het systeem staat.. schaam me er namelijk voor.
LeonardN
5 jaar geleden
Ik mag hopen dat het dan wel weg is. Als je dan nu nog op "verbod" staat dan is het ziekenhuis wel onzorgvuldig. Vaak zal denk ik niet eens je naam gecheckt worden.