Waarom valt mijn laptop zomaar uit terwijl de accu niet leeg is?

ik heb een asus R752L series laptop met het windows 10 besturings systeem erop.
en hij zomaar op 50% 60% of 40% uit ( echt uit) zonder melding.
en als je hem dan zelf opnieuw aanzet en hij is helemaal opgestart en je hebt je wachtwoord ingevult dan valt hij weer uit

zou iemand mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Controleer eens of de ventilatie sluiven nog vrij zijn van stof, zou n.l. oververhitting kunnen zijn.