Hoe kan ik sex advertenties tegenhouden die komen als reactie op mijn marktplaats advertentie?

ik heb op marktplaats wat dingen te koop staan,nu krijg ik een antwoord op mij advertentie een Sex advertentie is dat vaker zo en zo ja hoe kan ik zoiets tegen houden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
7.3K
Reddie
5 jaar geleden
Als je TV kijk krijg je reclame te zien.
In het verkeer zie je reclame in bushokjes en langs de snelweg.
Als je internet krijg je reclame.
Waar maak je je in dit geval dan zo druk over.
TurfGraver
5 jaar geleden
Omdat het een antwoord (reactie) op een geplaatste advertentie is Reddie?
Ritsuka
5 jaar geleden
ik heb het zelf nog nooit gehad, maar volgens mij kun je dit soort dingen gewoon melden bij Markplaats.

Antwoorden (1)

Op Marktplaats wordt je e-mailadres afgeschermd om je te beschermen tegen ongewenste reclame (ook wel spam genoemd). Als je contactgegevens met een (ver)koper uitwisselt, verlies je deze bescherming. Het kan dan gebeuren dat deze persoon je gegevens misbruikt om ongewenste reclame toe te sturen.
Wat je kunt doen als je last hebt van ongewenste reclame:
- Maak een schermafbeelding van de ongewenste reclame.
- Stuur een e-mail met de afbeelding naar spam@marktplaats.nl.
- Dien je klacht eventueel ook in via www.spamklacht.nl.
SimonV