Wie weet wat dit is?

Dit vonden we tijdens het opruimen en we hebben geen idee waar het bij hoort ... ;-) Het is van kunststof.
Ik heb meer foto's, maar kan er maar 1 plaatsen?

Picture for question
5 jaar geleden
in: Overig
1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
Plankdrager?
tinus1969
5 jaar geleden
@Turfgraver, ook mijn eerste inval.
Steenuiltje
5 jaar geleden
Nee, is het niet. Ik heb er maar 1. (BTW: kan ik ook meerdere foto's uploaden?)
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Nee, een plankdrager van 8cm kan ik mij niet voorstellen. Ik heb wel het gevoel dat ik dit eerder gezien heb.
Steenuiltje
5 jaar geleden
Tsja Voldemort, wij hebben ook het gevoel dat ... Het is splinternieuw en ongebruikt, maar waar hadden we het bij nodig? De gaten zijn bedoeld om het vast te zetten met schroeven.

Antwoorden (1)

Mogelijk / waarscijnlijk bedoeld om aan de binnenkant van een kast tegen de zijwand te schroeven. Dar kan dan een legplank op rusten.