Ik wil een buitenlands pakketje niet thuis afleveren waar dan wel?

Ik woon met mijn ouders, ik wil niet dat mijn ouders de inhoud vinden van dit pakketje.

Vrienden van mij willen het liever niet omdat zei ook nog bij hun ouders wonen. Hoe laat ik dit pakketje toch leveren? Omdat het een buitenlandse winkel is kan ik ophaalpunt niet kiezen.

Zijn er toevallig plekken waar ik mijn pakketje heen kan sturen en dan ophalen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
Amadea
5 jaar geleden
Hoe wil jij dan voorkomen dat jouw ouders de inhoud van het pakketje zien? Je kunt beter eerlijk zijn en ze gewoon vertellen dat er iets voor jou uit het buitenland bezorgd gaat worden....

Antwoorden (1)

Normaal NEE de afzender moet een huis zijn van aflevering ook de diensten letten hier goed op. Als de postbode 2x niet thuis krijgt op het adres met je binnen een bepaalde tijd het post stuk afhalen voor deze weer terug gaat naar buitenland en ook dit valt weer op.
Verstuur je iets wat het daglicht niet kan verdragen naar voorbeeld een postbus gaat deze ook door een controle voor opslag.