Hoeveel dagen is een vrouw doorgaans ongesteld?

Is het gek als je gemiddeld vijf. Dagen ongesteld bent

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K
Ritsuka
5 jaar geleden
5 is normaal
HeerVoldemort
5 jaar geleden
???5??? Dan zou ik de vlag uithangen! Ik zit alweer op 15, op naar de 20 weer denk ik joepie!!!
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Oh wacht even...de vlag hangt al buiten...nou ja je snapt wel wat ik bedoel.

Antwoorden (1)

Gemiddeld duurt een menstruatie 5 dagen.De duur van een menstruatie verschilt niet alleen tussen vrouwen onderling, maar varieert ook van cyclus tot cyclus. Normaal duurt de menstruatie 3 tot 7 dagen. De meeste vrouwen menstrueren ongeveer 5 dagen.
fremar