Bestaat er in België een data sim only (simkaart) vanaf 5 euro per maand?

Ik zoek een data simkaart van maximaal 5 euro per maand, bestaat dit in België? Zo ja, waar kan ik dit bestellen of verkrijgen?

De goedkoopste die ik tot nu toe vond begint vanaf 10 euro :/

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
3K

Antwoorden (1)

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel MB of GB je wilt gebruiken maar dit is een van de meest gekozen oplossingen: https://www.prepaidsimkaarten.be/data-simkaart/

Het is een herlaadkaart dus op basis van het prepaid principe. Voor 7 euro heb je 500 MB en hier kun je bij bijvoorbeeld e-mail gebruik wel 2 maanden mee doen. Misschien is dit wat voor je. Je hebt wel helemaal je eigen kosten in de hand omdat het prepaid is.