Hoe kan ik Facebook contacteren vanwege een gehackte account?

Ik heb Facebook nog nooit gebruikt al had ik me wel een keertje aangemeld. Sinds een tijdje krijg ik steeeeds maar weer emails over vriendenupdates. Oftewel: mijn account is gehackt aangezien ik niemand hierop ken en de emails in een vreemde taal zijn.
Ik probeer de hele tijd Facebook te contacteren voor hulp, maar ik kom nergens.
Ze hebben wel een pagina om te melden dat je account gehackt is, maar ik kom niet verder dan mijn geboortedatum moeten verifieren, omdat ze deze hoogstwaarschijnlijk hebben aangepast en het dus niet meer klopt. De talloze emails die ik wekelijks ontvang beginnen me nu goed te ergeren dus ik wil graag dat er een einde aan komt. Iemand die tips/advies heeft?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
5.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Stel een mailfilter in dat mails komende van facebook gelijk in de prullenbak belanden, ben je gelijk af van de grootste ergenis.
Ritsuka
5 jaar geleden
kun je nog wel inloggen op je FB account? of kun je er ook niet meer in?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, ik kan er ook niet meer in omdat ik dan direct een melding krijg dat Facebook het 'afgesloten' heeft vanwege vreemde activiteit. En aangezien geboortedatum is aangepast en mijn vriendenlijst is volgezet met andere neppe accounts, kan ik mijn identiteit ook niet bevestigen met wat zij in hun database hebben zitten.

Antwoorden (1)

Goedemorgen,

Aangezien je nog op het email adres kan waar het Facebook account aan op is gemaakt zou ik eerst even je wachtwoord veranderen. Ga hiervoor naar Facebook. En klik op “Wachtwoord vergeten”. Nu voert u uw email adres of telefoon nummer in die u heeft gebruikt om het account aan te maken. Vervolgens volgt u de aanwijzingen op het scherm om u wachtwoord te veranderen.
Als je geen gebruik meer maakt van je Facebook account kan je deze deactiveren.
Ga hiervoor naar de Facebook website en login op je account. Druk op “Instellingen” en scroll naar “Je Facebook gegevens” nu druk je op “je account en gegevens verwijderen”

Ik hoop dat ik je voldoende geholpen heb, als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hi!
Bij het inloggen krijg ik het berichtje dat Facebook mijn account heeft 'afgesloten' vanwege vreemde activiteit. Om weer erin te kunnen moet ik mijn identiteit bevestigen door middel van mijn geboortedatum te verifieren, maar aangezien deze ook nog eens is aangepast kan ik er niet in komen. Hierdoor kan ik bij Facebook ook niet rapporteren dat mijn account gehackt is..
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Goedemorgen, Is er geen andere manier om je Facebook account te bevestigen? Bijvoorbeeld indentificeren van vrienden die op je account staan. Meestal kan je aangeven dat je op een andere methode je identiteit wil verfieren. Laat me even weten of dit lukt! Vriendelijke groet,
Justin
TurfGraver
5 jaar geleden
"Facebook mijn account heeft 'afgesloten' vanwege vreemde activiteit."
Opgelost dus?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, sorry, niet afgesloten maar 'on lock down'
Ben het woordje even kwijt :p
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Justincrown : Ja, via vrienden, maar wanneer ik deze optie aanvink krijg ik alleen een lijst te zien met nep accounts waar ik dus niks aan heb helaas. Vrienden en geboortedatum zijn ook meteen de enige 2 manieren om mijn identiteit te kunnen bevestigen op FB...