Als je genoeg geld hebt om een fabriek te bouwen (of fabricagecapaciteit in te huren) en een reclamecampagne te houden, waarom niet? Er is geen enkele wet die je dat verbiedt. Maar waarom zou iets willen beginnen dat jaarlijks duizenden mensen het leven kost?
Overigens zou ik dat dan niet in Nederland doen, aangezien je hier geen reclame voor sigaretten mag maken en het dus moeilijk zal zijn een plekje te verwerven tussen de bekende merken.
Toegevoegd op 27 mei 2018 09:11: tekst