Bestaat er een app waarmee je alle wachtwoorden van je wifi's kan zien?

Ik wil een app waarmee je alle wachtwoorden van wifi's kan zien waar je ooit ingelogt ben. Dan hoef ik niet steeds om de wifi te vragen als ik op de wifi wil. Bestaat die app? Zo ja, mag ik de link?
Ik wil dus geen app die wachtwoorden achterhaalt. Ik heb net een nieuwe telefoon en ik moet alle wachtwoorden weer invullen. Ik wil dus eigenlijk een app waarmee je een lijst kan zien met alle wachtwoorden van wifi's waar je al eens bent ingelogd. Dus een soort van 'onthoud mij' functie, maar dan staat het in een lijst.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.1K
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Maar... of het nu je telefoon of laptop is. het apparaat zelf kan toch de wachtwoorden al onthouden. daar heb je geen app voor nodig
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dus eigenlijk wil je een app die wifi wachtwoorden achterhaalt?

Antwoorden (1)

Ja die bestaat https://wifi-password-show.en.uptodown.com/android

Je hoeft je Android-toestel niet te "rooten". Wel heb je 4.0 of hoger nodig.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De app zegt dat ik mijn telefoon wel moet rooten