Marktplaats problemen is mijn adres te tranceren?

Toegevoegd na 24 seconden:
Hoi ik heb een probleem
Ik verkoop al een tijdje dingen op marktplaats ik was ingelogt op de tablet van me broertje die in het zelfde huis woont.
En die heefd ruzie gezocht met een man van 31 ze hebben zelfs afgesproken om te vechten me broertje natuurlijk niet komen opdagen
Eindstand heefd me broertje zijn excuses aangeboden aan de man alleen de man zei als ik jou ooit tegen kom ben ik de sjaak
Hij klonk erg serieus
Ben erg boos op me broertje geworden
Me broertje heefd vandaag gelukig al me advertenties verwijdert en me adres verwijdert
Alleen eerst was me postcode volgens mij wel te zien
En ik heb geen zin om voor niks een man van 31 voor me deur te krijgen ben nog maar 17 dus ga niks kunnen doen tegen hem
Zou hij me adres kunnen trancheren?
Of zou hij me adres eerder gezien kunnen hebben? Of beveiligd marktplaats wel je adres dat je alleen je stad ziet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.7K
paulus811
6 jaar geleden
Zou hij me kunnen trancheren.....dat is niet te hopen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Trancheren. Trancheren is het schuin wegsnijden, meestal van vlees of vis, in gelijke delen. De gesneden delen noemt men tranches, en door het schuin snijden lijken de delen groter. Wanneer het vlees nog rauw getrancheerd wordt, zal het sneller gaar worden, omdat de warmte makkelijker in het vlees kan komen.
Je bedoelde waarschijnlijk traceren (opsporen).
klep
6 jaar geleden
De straat komt er wel degelijk op

Het beste antwoord

Marktplaats laat alleen je postcode zien en niet je straat en huisnummer. Gezien het feit dat een postcode een gebied beslaat is het zoeken naar een naald in een hooiberg. Tenzij jij zelf expliciet aangegeven hebt waar je woont.

Maar als je je bedreigd voelt dan zou ik hier zeker een melding van maken bij marktplaats zelf. Wees vooral niet bang om ook naar de politie te stappen als je je onveilig voelt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke bedankt, alleen kan ik niet naar de politie stappen of contact met marktplaats zoeken want me broertje begon met ruzie zoeken met deze man
En nu zit ik in de problemen door me broertje heb de man wel gewoon geblokkeerd op marktplaats dat hij me niet meer kan lastig vallen maar fijn om te weten dat marktplaats alleen me postcode aangeeft en de stad en niet me straat en huisnummer
Dus dan vindt hij me toch niet want hij weet niet wie ik ben heb met me broertje erover gepraat en erg boos geworden dat hij dit heefd gedaan.
En ik log ook nooit meer in op zijn tablet