Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De beste televisiereclame in Nederland ooit?

Je hebt nog niet gezapt of er zijn er al weer een stuk of wat over je netvlies gegaan. Doodgegooid word je met die spotjes die je vertellen waarom je dit zou en dat moet.

Witter dan wit, gezonder dan gezond, goedkoper dan goedkoop... wanneer je de korte filmpjes geloven zou ligt het absolute paradijs voor het grijpen.

De altijd lachende gezichten stralen je te pas en te onpas tegemoet maar weinige beklijven er. Welke televisiereclame is bij u nou werkelijk blijven hangen en nog meer gewichtig: welke hebben u aangezet het geadverteerde product eens te beproeven?

Kortom, wat is de beste televisiereclame ooit die u op de Nederlandse televisie heeft mogen aanschouwen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vraag was Beste Commercial ''ooit'' ik hoor en zie hier alleen maar recente dingen..Mijn mening is dat de beste commercial ooit toch de man met het rode pandaatje die lachend over de snelweg rijdt en een agent over het hoofd ziet. die weer grinnekend en lachend hem achterna gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

"Even Apeldoorn bellen " want blijkbaar is die zin blijven nazinderen omwille van de originaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook die van Delta Lloyd blijf ik geweldig vinden (botsautootje)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Momenteel zij dat -met afstand- de reclames van KPN;
die man die onder de douche vandaan komt.
Reactie en gezicht van schoonmoeder, als ze zegt: "dag Martin" en de Goeiemoggel reeks, briljant.

Beste reclame ooit: daar staat voor mij toch wel op nummer 1, die spot van Rolo met die olifant.

Zij = zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De goudengids, met die haai in het aquarium en de gebarste ruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reclames van "Even Apeldoorn bellen" doen het bij mij al jaren goed. De laatste tijd vind ik de KPN reclames fantastisch...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding