Wat is dit voor ding? Het is een koperen ding, er zit een pincet en een pennetje bij, er zit ook een potje bij om iets in te bewaren.

Toegevoegd na 21 minuten:
Het is een koperen ding, er zit een pincet en een pennetje bij (op de voorgrond, er zit ook een potje bij om iets (tabak?) in te bewaren, het lijkl op een soort pijp

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
ronron1212
6 jaar geleden
Lijkt een olie spuitje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lijkt een voorloper van een Hasj inhaler

Antwoorden (2)

Een oliekan is een kan (meestal van blik of kunststof) voor smeerolie of petroleum.

Een oliekan bevat meestal tussen 250 ml en 5 liter olie en kan voorzien zijn van een handbediend pompje. Ze bestaan in diverse vormen, zoals een eenvoudig cilindrisch wegwerpblik, al of niet met tuit, of een halve bol van blik met vlakke bodem en spuit aan de bovenzijde; er zijn er ook met een handgreep en een hendel of knop voor het bedienen van de pomp.

Ik denk dat dit is waar je naar zoekt, nietwaar? Zie onderstaande bron voor foto.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De foto deed het niet, dus heb ik de bron er los bijgezet.
SimonV
6 jaar geleden
Wat hebben het pincet en pennetje dan voor functie?
Het is een Chinese (of Japanse) waterpijp.
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Inclusief pincet.
Plus!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
knap gevonden +