Postcode en adres verschillen van elkaar, wat nu?

Ik had een T-shirt gekocht bij Supreme, maar mijn autofill gebruikt het verkeerde adres. Het adres is van mijn vader, postcode van mijn moeder. Het zou gebracht moeten worden vanuit Engeland en verzonden door UPS.

Toegevoegd na 51 minuten:
Wordt het dan nog bezorgd, vernietigd of geretourneerd aan Supreme?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Autofill uitschakelen of aanpassen .
tinus1969
6 jaar geleden
Dat betekent meestal vertraging bij de bezorging.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank @tinus1969 en @mrtomaat voor de goede hoop. Mijn track%trace staat overigens al 5 dagen op ´Bestelling verwerkt: Klaar voor UPS´

Antwoorden (1)

Ik had dit ook bij een andere site. Dit ligt aan welke bezorgbedrijf ze gebruiken. Ik zou ze een mail.sturen of bellen en uitleggen wat het probleem.is.