Hoe verwijder ik schimmel op mijn lattenbodem?

Ik heb de lattenbodem al afgewassen met Dettol, maar de schimmel blijft aanwezig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Achterhaal allereerst waar het vocht vandaan komt dat de schimmel veroorzaakt
Schimmel heeft vaak hoge PH waarde .Met azijn (lage PH waarde) kun je schimmel effectief bestrijden . Chloor heeft ook een sterk schimmelbestrijdend effect.
Utrecht
6 jaar geleden
Dus afnemen met -onverdunde- dikke bleek (a.k.a. Chlorix)
samaiphon
6 jaar geleden
ik zit met hetzelfde probleem maar dan op mijn lederen zetels. ik zou ook denken met verdund azijn of zelfs bleekwater maar schimmel komt er alleen als de lucht te vochtig is dus verwarmen en veel verluchten zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank u wel voor de antwoorden. Weer enkele tips rijker om uit te proberen.

Antwoorden (2)

met gloor schoonmaken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank u wel voor uw antwoord. Weer een tip rijker om uit te proberen.
In de badkamer gebruik ik een professionele schimmel verwijderaar van HG. Is het enige waarbij je echt zeker kunt zijn van de werking denk ik...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank u wel voor uw antwoord. Weer een tip rijker om uit te proberen.