Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is jouw mening over Gentech van o.a. Monsanto http://bit.ly/9AhdnT Wat zijn de gevolgen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
915

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Monsanto is een vreselijk bedrijf. Dat is mijn mening.
De gevolgen zijn m.i. desastreus voor het (leef)milieu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de mens vreest het meest het lijden dat men vreest.

dat het gevaarlijk is kan best wel waar zijn en moet ook goed in de gaten worden gehouden, maar dat mag naar mijn gevoel nooit de reden zijn, om het dan maar niet te accepteren.
ik heb al eens eerder gezegd:
het wiel werd destijds ook niet verboden omdat men de reële angst had, dat er vele ongevallen door zouden kunnen ontstaan met doden als gevolg.
de resultaten van gentechnologie kunnen slachtoffers eisen maar waarschijnlijk nog een veel groter aantal mensen, die er baat bij hebben. dat is een overweging, die ook goed beoordeeld moet worden.
door gentechnologie op voorhand rücksichtslos en volledig af te wijzen gaat men daar volledig aan voorbij en handelt men alleen naar een diepgewortelde maar ongefundeerde angst.
als jouw angst wel gefundeerd is dan lees ik graag de argumenten, maar ik lees dat je ook niet verder komt dan "m.i.".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding