Heeft iemand een thema voor een schoolkrant?

Het mag van alles zijn, maar niet te specifiek.

Het is een schoolkrant van een middelbare school voor de klassen 1 tot en met 6

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Wetenschap.

Het is erg nuttig voor kinderen om te leren dat er niet alleen feiten zijn maar ook een wetenschappelijke denkmethode. Deze levert eigenlijk als enige betrouwbare feiten en verklaringen op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Beroepen. Kunnen de kinderen gelijk over hun toekomst nadenken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dieren, vinden de meeste kinderen leuk.

Dieren was voor basisschool bedoeld, zie nu dat het om de middelbare school gaat.
Ik zou zeggen, beroepen maar die is al genoemd. Dan mannen en vrouwen, hoe culturen ermee omgaan, wat de verschillen zijn etc, dat vinden de meeste wel interessant denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kunnen we nog leven zonder wikipedia? Studeren in groep : zin of onzin? vakantie jobs : uitbuiting of leuke uitdaging enz enz waarom geen brainstorming met zijn allen op school?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verdraagzaamheid. Dat is tegenwoordig ver te zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lessen in fatsoenlijk gedrag, het op de juiste manier volgen van verkeersregels, 'ouderwetse' hoffelijkheid en omgangsvormen kortom: hoe hoort het eigenlijk???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe de crisis is ontstaan en waarom wij er ook wat van merken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oude , lees school krant, versus nieuwe media. Kunnen ze nog wel zonder de nieuwe media op school en in het bedrijfsleven? En welke rol is er nog weggelegd voor bijvoorbeeld een school krant. Lijkt me een leuk thema omdat het dichtbij de belevingswereld ligt en ze meteen voorbereid op de wereld na school. De bekende twee vliegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opwarming van de Aarde....