Hoe kan ik mijn verslag mooi bij elkaar houden?

Ik heb een belangrijk verslag gemaakt voor economie en ik heb te weinig tijd om het in te laten binden, maar ik zou het graag mooier hebben dan in een snelhechter... Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (5)

In A4-documentmapjes met ringbandgaatjes doen. En die naar gelang de dikte in een ringband bewaren, of met een koordje door de gaatjes geregen bijeenhouden.

Toegevoegd na 3 uur:
Die mapjes blijken 'showtassen' te worden genoemd. (Zou ik zelf nooit hebben bedacht, tassen zien er anders uit...).
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt 2 gaatjes aan de zijkant prikken en dan een touwtje er doorheen doen. Leg er een mooie strik in!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoek iemand met een inbindkam, of hoe ze die dingen ook maar noemen. Zo'n apparaat dat van die plastic ringetjes door het papier heen maakt. Op veel middelbare scholen, hogescholen en uni's hebben ze een drukkerij waar je voor een paar euro in twee minuten je werkstuk kunt laten binden op die manier. En anders ga je naar een andere drukkerij of drukwerk- of copy shop, daar hebben ze meestal ook van die dingen. Sommige particulieren hebben er één thuis staan, dus als je even rondvraagt heb je misschien ook geluk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik krijg geen afbeelding geüpload om de één of andere reden, maar bij deze link vind je een plaatje van wat ik bedoel: http://www.mwork.nl/gbc-gbc-combbind---100-stuks---plastic-inbindkam-(pak-100-stuks)-(c)313874/info/

Toegevoegd na 3 dagen:
http://www.veenmandirect.nl/nl/catalogus/facilitaire-producten/koffie-water-snacks/bindsystemen-ruggen-omslagen/bindruggen/gbc-gbc-combbind-100-stuks-plastic-inbindkam-pak-100-stuks-/1519383/index.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Het is al zo'n anderhalf jaar niet meer mogelijk om bij een antwoord een afbeelding te plaatsen. Jouw link werkt niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb denk ik wel een werkende link gevonden, weet alleen niet of de foto is wat je bedoeld:
http://www.veenmandirect.nl/nl/catalogus/facilitaire-producten/koffie-water-snacks/bindsystemen-ruggen-omslagen/bindruggen/gbc-gbc-combbind-100-stuks-plastic-inbindkam-pak-100-stuks-/1519383/index.html
Ik weet wat je bedoeld, is inderdaad een nette oplossing.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Crea: die bedoel ik inderdaad. Ik zie inderdaad iets geks in mijn link, maar als ik er zelf op klik, kom ik gewoon bij die afbeelding. Heb die van jou ook even toegevoegd. @Amaeda: oh, vandaar. Wel vreemd dat die mogelijkheid dan wel nog steeds ertussen staat en je zelfs een veldje krijgt waar je afbeeldingen kunt uploaden. Ik dacht dat het misschien mijn laptop was, dat is een oudje waarvan steeds meer functies uitvallen. Maar
Je zou klemruggen kunnen gebruiken.daar schuif je het verslag in zonder gaatjes te hoeven maken. Heb je geen tijd wegens een deadline, en je het verslag al snel in moet leveren, of geen tijd wegens andere afspraken?
In het laatste geval zou ik iemand anders met je rapport naar een copyshop / multicopy laten gaan. Het ziet er dan wel een stuk professioneler, beter afgewerkt uit dan een paar nietjes of een snelhechter
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt ook de zijkant aan elkaar nieten op een paar milimeter van de zijkant. En dan met mooi plakband (Let op dat die niet transparant is) een strakke lijn maken over de nietjes heen. Ik begon vaak met de eerste rand aan de achterkant die ik dan naar voren vouwde waardoor de rand van de voorkant naar achteren het mooiste was. Mijn tweede tip vraagt wat meer vaardigheid maar als het niet te dik is kun je het ook onder de naaimachine leggen en netjes aan elkaar naaien (als het wel te dik is breekt de naald) beiden heb ik vaak gebruikt.