is een imac mid 2010 nog steeds geschikt om nu mee te werken ?

Aangezien de nieuwe imacs al gauw 1200 zijn, wil ik graag een 2e handse mid 2010 21,5 inch imac kopen (€530). Specificaties: 3,2 Ghz intel i3, 4GB werkgeheugen, 1TB SATA schijf.
Ik wil deze graag gebruiken voor school, en het maken van websites. Is deze imac hier nog steeds geschikt voor, en is dit het geld ook waard ? Alvast bedankt
Met vriendelijke groet stijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

Jahoor! Apple brengt nog steeds zijn software updates uit voor 2010 pc's. Zelfs nog voor 2007. Dus dat zit wel goed. Daarnaast gaat een product van Apple over het algemeen erg lang meer alleen vraag ik me af of de prijs wel redelijk is. Ik vind het persoonlijk wat aan de hoge kant. Ligt er antuurlijk ook aan of dze al heel intensief gebruikt is. Je ozu ook altijd nog navraag kunenn doen bij een Amac winkel.