Waar vind ik reclames op de computer?

Ik wil van die veel te grote stapel papieren reclamefolders af die elke week in de bus ligt. Maar ik wil wel graag van een aantal winkels (vooral de supermarkten) de reclames weten. Ik heb wel eens gehoord dat er via de een of andere site alle reclames in 1 keer getoond worden van alle winkels die ook die week een reclamefolder hebben. dus dan hoef je niet apart naar de site van de Jumbo, en de Albert, en de Marskramer, enz. Maar dan heb je alles bij elkaar op 1 site. Weet iemand of die bestaat en zo ja welke dat is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
2.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
GV . Reclamefolders zouden gewoon verboden moeten worden.

Antwoorden (2)

Kijk eens op Reclamefolder.nl, Die heeft alle folders overzichtelijk op een website staan.
8 jaar geleden
Spotta.nl heeft een breder aanbod dan bovengenoemde website.

http://www.spotta.nl/