Voor school ben ik met een opdracht bezig, waarbij ik antwoord mag stellen op de volgende vraag; Wat is de plaats van seks in iemands leven.

• Op wat voor plaats komt seks gemiddeld in iemands leven?
• Waarom komt seks op die plaats?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ligt ook aan de levensfase waarin iemand zit.
Bij een puber b.v. gieren de hormonen door het lijf en kan sex en ontdekken van het eigen lichaam erg belangrijk zijn. Ook als je net een nieuw liefje hebt, zal sex (in het begin) een belangrijke rol spelen.
Maar als je b.v. twee jonge kinderen hebt (sowieso killing voor de romantiek) en een heel druk leven hebt, is het vaak het geval dat sex minder belangrijk wordt of is, omdat je er gewoon de puf veel minder voor hebt.
Ook mijn oma van 88 jaar is er niet echt meer mee bezig!
En de ene persoon heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Het schijnt zo te zijn dat mannen die vroeg kaal worden, een hoger libido hebben dan mannen met een volle haardos. Heeft te maken met hoeveelheid testosteron. Er is dus niet zomaar een éénduidig antwoord te geven op je vraag, is van zeer veel factoren afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik zal antwoord geven op de door jou gestelde vraag. (neem eerst deze zin even door).
Voortplantingsdrift is de belangrijkste drift in het leven van een mens. Het is natuurlijk stevig gecultiveerd. En in eentijd van individualisering mag iedereen er zijn eigen kleur aan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het voor mannen op een hogere plaats komt als voor vrouwen {uitzonderingen daargelaten}
mannen hebben nu eenmaal graag sex
de plaats is afhankelijk van de persoon
voor mij is het wel belangrijk maar er zijn verschillende dingen die erboven staan
waarom sex belangrijk is is moeilijk uit te leggen vind ik het is toch het innig samenzijn met je partner
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plaats van sex in mijn leven, is soms nummer 1 en soms nummer 42..ligt eraan af ik in de 'stemming'ben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast een goede gezondheid, algemeen welzijn en liefde en respect voor je partner komt seks NIET op de éérste plaats. Seks is natuurlijk wél een bekroning van je relatie waarin je beiden je gevoelens deelt. Dus in de rangvolgorde neemt het een andere plaats in en heeft seks geen prioriteit als aan bovengenoemde niet wordt voldaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld komt sex het meest voor op de slaapkamer. Deze plaats is uitermate geschikt omdat het een hoge mate van privacy heeft, meestal verwarmd is en ook nog eens een bed heeft. Alle benodigdheden zijn hier aanwezig om eens flink te kunnen rollebollen.

Als je de andere plaats bedoeld.
Om op het vorige antwoord door te gaan:
Plaats 42, alles zit goed!
Als je je sexleven waardeert en alles goed is zal sex lager op de ranglijst staan. Wanneer je je ergert of een gebrek hebt aan sex zal deze steeds hoger komen te staan.
Het ligt er maar net aan hoe je ermee bezig bent, en hoe je erin 'staat'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat om het tweede gedeelte, op de hoeveelste plaats seks komt, dank je voor je antwoord, hier kan ik wel wat mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan :-)
Bij 538 zeiden ze een keer dat seks op de 2e plaats staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je ook nog waarom?
de lege plek op de kalender
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik spreek natuurlijk voor me zelf,maar bij mij staat sex bovenaan,dus op nr. 1.Ja,ik vind sex belangrijker dan mijn gezondheid.Waarom?Omdat ik elke dag zo geniet van sex,en ik me geen dag of leven zonder sex kan en wil voorstellen.Mijn huwelijk is zelfs hierdoor op de klippen gegaan,omdat mijn man mij niet aankon.Mijn drang naar sex bedoel ik dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de 3 g's zijn de meest belangrijkste in het leven

1.gezondheid
2. geluk
3.geld

dan komt pas sex,maar mensen met kinderen zeggen vaak ,de gezondheid van mijn kids zijn me meer waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de natuur is voortplanting essentieel voor het voorbestaan van de soort. Dit gaat (gewoonlijk, .K.I. is zo`n uitzondering)via sex.
Daarom is die drang zo sterk en neemt zo hoge plaats in ik zou zeggen plaats 1

Toegevoegd na 1 minuut:
je mag waarschijnlijk vragen stellen en antwoorden geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met K.I.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunstmatige inseminatie (bevruchting) maar daar is geen zak /bal an (geintje)
Komt veel voor bij de productie van koeien, de stier doet zijn werk op de kunstkoe en de veearts doet het werk bij de koe.
Met een soort spuit brengt hij dan het nodige in bij de tochtige koe.Ook gebeurd het wel dat eicellen bevrucht worden, en dan opgestuurt naar een ander land alwaar ze wederom in een tochtige koe worden ingebracht.
Ik kan daar heel kort over zijn; er staat geschreven 'elke geslachtsdaad (sex dus) moet gericht zijn op het maken van leven'.
(niet te veel leven maken want dan wordt je uit je huis gezet)

Heeft dus duidelijk een primaire plaats in ieders leven.