Levert de Nederlandse leverancier de bloemen voor Pasen gratis aan de Paus?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (5)

Wie ze betaald weet ik niet,maar het Vaticaan betaald er in ieder geval niet voor.

Toegevoegd na 5 minuten:
Nog even gezocht:
De bloemen worden geschonken door de Nederlandse sierteelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja..want anders zegt hij niet:bedankt voor die bloemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg ook bedankt tegen de winkelier die mij een bepaald product verkoopt, terwijl ik daar natuurlijk wel voor betaal.
Ja, dat hebben ze al jarenlang gedaan.
Niet omdat ze ze de paus zo'n leuke man vinden maar uitsluitend voor de mondiale publiciteit èn munten die dat oplevert. Alleen dit jaar was het toch wel omstreden.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze leveren ze en schenken ze. Niet om de mooie blauwe ogen van de paus,maar omdat hij elke keer weer zegt,ter overstaan van de gehele wereld: Danke für die Bluhme aus Holland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De leverancier levert de bloemen niet voor niets aan het Vaticaan ,er zijn langlopende contracten voor afgesloten de huidige lopen tot 2015 en nu al zijn ze bezig met de volgende contractonderhandelingen.